dinsdag 24 maart 2009

Kathleen Stopt Van K3!!


Kathleen, de blonde zangeres uit de zeer succesvolle groep K3, wil solo verder. Dit werd gisteren bekend gemaakt tijdens een persconferentie.
"Tien jaar lang heb ik het beste van mijzelf gegeven en heb ik K3 met hart en ziel gedaan, maar mensen veranderen in tien jaar tijd”, zei Kathleen. "Na veel gesprekken met familie, vrienden en met Karen en Kristel heb ik de moeilijkste beslissing genomen van mijn leven. Met pijn in het hart neem ik afscheid van K3 en daar heb ik een heel dubbel gevoel bij. Enerzijds is Kathleen van K3 nog steeds een deel van mij en dat zal altijd zo blijven. Maar anderzijds ben ik ondertussen dertig geworden en voel ik dat het tijd is om nieuwe wegen te verkennen".
Kathleens vertrek betekent echter niet het einde van K3. Kristel laat weten: "Hoe raar het ook zal zijn om zonder Kathleen op een podium te staan na al die jaren met ons drietjes, Karen en ik zijn toch van plan om door te gaan met K3. We zitten nog vol ideeën en plannen die we willen waarmaken".
Het is nog niet bekend hoe de toekomst van K3 er precies uit zal komen te zien en of Kathleen vervangen zal worden. Studio 100 heeft wel beloofd dat er dit jaar nog K3-shows komen in zowel Nederland als België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten