zaterdag 14 maart 2009

Songteksten Nieuwe Anubis Songs

Kunnen stenen zomaar iets vertellen?
Kan een huis gaan leven op den duur?
Met mysteries onze geest gaan kwellen?
Ons betrekken in een avontuur?
Ja dat kan geloof me maar
ik weet heus wat ik zeg
't Is het Huis Anubis
Kom maar mee, ik wijs de weg

Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis

Soms lijkt het mijn allergrootste vijand
Maar het is mijn allergrootste vriend
Het is doodgewoon een stuk van mij want
Ik voel me een beetje als zijn kind
Ja het klinkt een beetje raar
Toch weet ik was ik zeg
't Is het Huis Anubis
Kom maar mee, ik wijs de weg

Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis

Wie wint dit gevaarlijk spel?
Wie lijdt de nederlaag?
Keert hier ooit de rust terug?
Dat is nog maar de vraag

Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis

Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Het Huis Anubis





Wanneer je de ware liefde heb gevonden
Valt je leven plots volledig in de plooi
Alle vraagstukken die ooit voor jou bestonden
Vedwijnen dan als sneeuw bij plotse dooi

Wanneer je de ware liefde heb gevonden
Voel je plots waarvoor je hart klopt dag, en nacht
't Is het mooiste wat er ooit werd uitgevonden
Het gevoel dat heel de wereld naar je lacht

Ware, ware liefde
Die ik nu pas proeven mocht
Ware, ware liefde
Naar een eindeloze tocht
Ware, ware liefde
Waar ik al zo lang naar zocht
Vond ik pas toen ik er echt voor vocht

Wanneer je de ware liefde heb gevonden
't Is alsof je thuis komt van een verre reis
En al wat je voorheen niet kon doorgronden
Dat vliegt als één seconde van de wijs

Wanneer je de ware liefde heb gevonden
Wordt de wereld helder in je ijle hoofd
Problemen die jou zekerheid verslonden
Verdwijden als vuur dat word gedoofd

Ware, ware liefde
Die ik nu pas proeven mocht
Ware, ware liefde
Naar een eindeloze tocht
Ware, ware liefde
Waar ik al zo lang naar zocht
Vond ik pas toen ik er echt voor vocht

Ware, ware liefde
Die ik nu pas proeven mocht
Ware, ware liefde
Naar een eindeloze tocht
Ware, ware liefde
Waar ik al zo lang naar zocht
Vond ik pas toen ik er echt voor vocht
Vond ik pas toen ik er echt voor vocht
Vond ik pas toen ik er echt voor vocht


dit zijn de nieuwe song!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten