dinsdag 10 februari 2009

Afl 1 Weggaan Deel 1

Zoey:MEIDEN WE ZIJN TE LAAT
Dana En Nicole Tegelijk:Wat!!?
Zoey Dana En Nicole Trekt Hun Kleren Aan
Nicole:Ik Ga Me Haar Fohnen
Dana:O My God
Zoey:Meiden Snel
Dana:Kom Zoey We Gaan
Nicole:Heey
Dana Trekte Zoey Mee En Rende
Nicole:Nou Zeg
Nicole Ging Haar Haar Fohnen Toen Ze Klaar Was Met Fohnen Ging Ze Naar School
Ze Zag Zoey Dana En Quinn Op Haar Wachten
Chase En Micheal Kwamen
Chase:Heey Meiden
De Meiden Gaven Geen Antwoord Alleen Nicole:Heey
Micheal En Chase Gingen Weg
Zoey Dana Quinn En Nicole Deden De Begroet
Toen Ze Gingen Sporten
Zoey:Ik Ben Moe
Nicole:Ik Wil Niet Sporten
Dana:Puhh K Dan Wel
Quinn Ging Door Rennen
Dana:O My God Ze Is Goed
Zoey:Waarom Kiezen We Geen Andere Sport
Dana:Ja Wat Voor Sport
Nicole:Ik Weet Niet
Zoey Kreeg Een Smsje
Zoey:WAT!!!!!
Wordt Vervolgd
Volgende Keer
Waarom Neemt Zoey Afscheid ??
Waarover Roddelen Zoey En Nicole
Chase Doet Een Weddenschap Maar Met Wie
Wie Is Deze Nieuwe Meisje
Met Wie Zoent Chase
Wie Is Deze Geheime Schoonmaker
Wie Schreeuwt Tegen Zoey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten