dinsdag 10 februari 2009

Het Bericht Deel 2

Fabian:Wa Wat Is Dat
Appie:Envelop Duhh
Amber:Niet Grappig Appie
Appie:Voor Mij Wel Eheheheh
Nienke:Jongens Stop Eens Even
Nienke Ging Naar De Spiegel En Pakte Het Enevelop Ze Deed Het Open
Laat De Traan Van Isis Met Rust En Ander Gaan Jullie Dood
Amber Schreeuwde Appie Was Bang
Nienke:Wie Doet Dit
Fabian:Ik Weet Het Niet
De Deur Van De Zolder Ging Open Nienke Stopte Brief Achet Zich
Patricia:Hier Zijn Jullie
Amber:wat Is er dan
Patricia:ik wou iets vragen
amber:wat dan
Patricia:mag ik terug in de club
Amber,s Mond Stond open fabian nienke en appie keken verbaasd
fabian:uhmmmmmmmmm
nienke:oke
ze hoorden victor zeggen:HET IS 10 UUR WE WETEN ALLEMAAL WAT HET BETEKENT BINNEN 5 MINUTEN IN DE KAMERS
ze gingen allemaal naar zen kamers
de volgende dag gingen ze naar school
In de lokaal kwam van swieten
van swieten:STILTE AUB
de leerlingen waren stil
van swieten:er wordt binnenkort een schoolbal geoganisteerd
iedereen juichde
ze gingen verder met de les
THUIS
joyce:jij gaat verliezen
mick:ownee jij
patricia:ik ga doeii
trudie:ETENSTIJD
AAN TAFEL
mick:Hmm Lekkere Pannenkoeken
Joyce Glimlachte
Joyce:wil je water erbij
mick:ownee
er werdt op de deur gebelt
noa:ik ga wel
toen ze de deur opendeed zag ze een meisje
noa stondt verbaasd


Geen opmerkingen:

Een reactie posten