dinsdag 10 februari 2009

Het Huis Anubis Berichten Van De Spelers

Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed! Zoals jullie kunnen zien hebben wij een nieuwe website! Ik vind hem echt te gek! Ennn het allerleukste is dat jullie de nieuwe Anubis game eindelijk kunnen spelen! Hebben jullie de nieuwe game al gespeeld, en wat vinden jullie ervan? Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!

15 September 2008 Door Fabian Geschreven
Geen Foto,s


Hoe gaat het met jullie? Ik vind het zoo leuk dat ik een weblog bericht mag schrijven! Wat ik niet zo leuk vind is dat ik alleen op zolder moet slapen. Ik vind het daar zooo eng! Zouden jullie het eng vinden om op de zolder te slapen? Ik ben ook de Anubis game aan het spelen, het is echt leuk, alleen soms snap ik er heelemaaal niets van! Wat vinden jullie van de nieuwe afleveringen? Ik vind het echt spannend en ben benieuwd naar jullie reacties!

24 September 2008 Door Amber Geschreven
1 Foto



Yo! Nu is het mijn beurt om een weblog bericht te schrijven! Ik lees dat veel van jullie al naar onze film zijn geweest? Vonden jullie hem eng? Ik niet, ik ben nooooit bang!
Wisten jullie dat er binnen een week 100.000 kinderen en volwassenen naar de bioscoop zijn geweest om Anubis Het Pad der 7 zonden te kijken? Daarom hebben wij de Gouden Film Award gewonnen! We zijn er super blij mee! Volgen jullie ons nog steeds in de serie? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!


20 Oktober 2008 Door Appie Geschreven
1 Foto



Hallo lieve allemaal!!
De premiere van Anubis en 'Het pad der 7 zonden' was maandag 6 oktober en ik vond het helemaal geweldig! Ik was zo benieuwd naar de film en eindelijk hebben we hem gezien! Hij is erg spannend, soms moest ik zelf nog schrikken! Ik ben benieuwd wat jullie van de film zullen vinden. Gaan jullie naar de bioscoop om onze film 'Het pad der 7 zonden' te bekijken?
Hieronder zie je nog twee foto's van mij op de premiere. Ik heb namelijk ook gezongen voor het publiek!Meer foto's van de premiere kun je vinden op de feestjes pagina op Nickelodeon.nl!Doei doei! Liefs van Nienke


7 Oktober 2008 Door Nienke Geschreven
2 Foto,s



Ohhh weten jullie het goede nieuws al? Platina! Platina voor onze Anubis film! En dat dankzij jullie allemaal!En wat een enthousiaste reacties, heerlijk natuurlijk om te lezen! Ik zou zo graag nog een film maken! wie weet...!
Hier op de set zijn we druk bezig met de opnames voor de serie... Griezelig is het allemaal, er vinden duistere gebeurtenissen plaats........ Gelukkig ook veel grappige en malle dingen! En die krijgen jullie allemaal te zien natuurlijk, maar nog even geduld...!
SIBUNA!Liefs Nienke

5 November 2008 Door Nienke Geschreven
1 Foto



Wil jij 10.000 extra Rabo Anubis Munten en de echte Anubis Kluis?Open dan nu een Rabo TopKid Rekening en krijg dit allemaal!Ga naar het clubhuis en kijk in de Rabokluis hoe je een Rabo TopKid Rekening aan kunt vragen.

30 November Door Fabian geschreven
0 Foto,s


Hier weer een berichtje van mij! Hoe gaat het met jullie? We hebben het zooo druk gehad met de opnames en natuurlijk met de onze theatershow! Het ging allemaal heel goed, ik mocht ook zingen en dat vind ik echt heel erg leuk! En ik had een hele mooie jurk aan.. Wie van jullie hebben ons optreden eigenlijk gezien?
Helaas zijn we nu even niet te zien op Nickelodeon, maar in maart begint het nieuwe seizoen... Ik vind het zooo spannend! Er gaan weer zoveel grappige en spannende dingen gebeuren!
Nou... Kusjess!
P.s. Hieronder kunnen jullie een paar foto's van de show zien!

8 Januari 2009 Door Amber Geschreven
4 Foto,s






Dit Hadden Onze Anubis Spelers Getypt
En Er Zijn Ook Leuke Foto,s :P
Je Mag Ze Opslaan Of Kopieren Hoor xD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten